نمایه نویسندگان

آ

  • آذر، عادل تأثیر مدیریت کیفیت جامع با نوآوری محصول و نوآوری فرآیندی بر رقابت‌پذیری شرکت [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 1-30]
  • آقایی، محمد تأثیر سطح عجین شدن با برند بر خرید مجدد مشتری، از طریق هم‌آفرینی ارزش مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 1-24]

ا

  • ابراهیمی، ابوالقاسم مدل کسب‌وکار دوره‌های بر خط آزاد انبوه در ایران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 181-206]
  • ابراهیمی، ابوالقاسم طراحی الگوی تبیین رابطه تبلیغات و قصد استفاده از خدمات الکترونیک بانک [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 25-54]
  • ابراهیم پور ازبری، مصطفی تأثیر عوامل نهادی بر عملکرد بازار شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری با نقش قابلیت‌های دانش و فناوری [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 71-96]
  • ایران زاده، سلیمان تاثیر شخصی سازی بر وفاداری مشتری و قصد استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 127-158]
  • اسفیدانی، محمدرحیم تاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 1-26]
  • اصغری نجیب، مریم اثر‌بخشی تبلیغات مبتنی بر واقعیت مجازی در ایجاد نقشه همدلی مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 181-212]
  • اقتصادی فرد، محمود مدل کسب‌وکار دوره‌های بر خط آزاد انبوه در ایران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 181-206]
  • اکبری، محسن تأثیر عوامل نهادی بر عملکرد بازار شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری با نقش قابلیت‌های دانش و فناوری [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 71-96]
  • البرزی، محمود همسویی استراتژی بازاریابی و کسب و کار با عملکرد مالی سازمان [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 139-169]
  • امیدوار، ملیحه پیشران های موفقیت توسعه محصول جدید در شرکت های دانش‌بنیان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 27-45]
  • انصاری، راحله الگویابی معیارهای ورودی فرآیند تصمیم‌گیری خرید در نوجوانان [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 85-131]

ب

  • بابادی عکاشه، مریم طراحی الگوی زنجیره ارزش خدمات بانکی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 171-202]
  • بابایی میبدی، حمید الگویابی معیارهای ورودی فرآیند تصمیم‌گیری خرید در نوجوانان [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 85-131]
  • بیات، سمانه تاثیر تجربه مشتری از خرید برخط بر قصد خرید مجدد مشتریان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 207-232]
  • بافنده زنده، علیرضا تبیین مشارکت مشتری در خلق ارزش برای صنعت بانکداری بر مبنای ارزش ارائه و ادراک شده مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 153-180]
  • براخاص، حسین استراتژی تمایز در اثرگذاری فنون بازاریابی‌های دیجیتال و صدا بر عملکرد کسب‌وکارهای کوچک ورزشی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 119-151]
  • بستام، هادی تحلیل نگرش و رفتار مشتریان شرکتی در صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 47-70]

پ

  • پاکاری، ابوالفضل تأثیر محرک‌های ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کننده [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 55-90]
  • پیرفکر، سهیل بین‌المللی‌شدن زودهنگام شرکت‌های کوچک و متوسط صنایع غذایی در ایران [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 133-153]
  • پناهی، کریم تاثیر شخصی سازی بر وفاداری مشتری و قصد استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 127-158]
  • پویا، علیرضا تحلیل نگرش و رفتار مشتریان شرکتی در صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 47-70]
  • پورسلیمی، مجتبی تاثیر تجربه مشتری از خرید برخط بر قصد خرید مجدد مشتریان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 207-232]

ت

  • ترابی، محمدامین تأثیر تبلیغات خاطره‌آور بر احیای مجدد برند با سن و جنسیت [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 57-83]
  • تقی زاده، هوشنگ تاثیر شخصی سازی بر وفاداری مشتری و قصد استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 127-158]

ج

  • جامی پور، مونا شناسایی و اولویت‌بندی کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی برخط [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 103-137]
  • جبارزاده، یونس مشتریان خاموش: عوامل مؤثر بر خاموشی مشتریان و پاسخ‌های رفتاری و غیررفتاری آنان [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 155-184]
  • جعفری، سید محمدباقر شناسایی و اولویت‌بندی کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی برخط [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 103-137]
  • جندقی، غلامرضا تاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 1-26]

ح

  • حاتمی نژاد، محمد تأثیر عوامل نهادی بر عملکرد بازار شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری با نقش قابلیت‌های دانش و فناوری [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 71-96]
  • حاتمی نژاد، محمد تاثیر گرایش به کارآفرینی و چابکی استراتژیک با نوآوری مدل کسب وکار و قابلیت یادگیری بر عملکرد شرکت ها [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 31-74]
  • حاجی پور، بهمن تبیین و تحلیل استراتژی تبلیغات در بازسازی تصویر ذهنی گردشگران [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 261-292]
  • حیدرزاده هنزایی، کامبیز طراحی و تبیین مدل ارزش ادراک شده در مراکز خرید [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 277-317]
  • حسین زاده، علی تحلیل نگرش و رفتار مشتریان شرکتی در صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 47-70]
  • حقیقی کفاش، مهدی طراحی الگوی استراتژیک برندسازی در صنعت زعفران ایران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 97-126]
  • حمدی، کریم تأثیر محرک‌های ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کننده [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 55-90]
  • حمیدی بیناباج، مژگان طراحی الگوی استراتژیک برندسازی در صنعت زعفران ایران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 97-126]
  • حمیدی زاده، محمدرضا الگوی برندسازی شخصی مبتنی بر شایستگی‌های فردی و اشتغال فارغ‌التحصیلان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 233-253]
  • حمیدی زاده، محمدرضا تبیین و تحلیل استراتژی تبلیغات در بازسازی تصویر ذهنی گردشگران [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 261-292]
  • حمیدی زاده، محمدرضا تأثیر استراتژی سطح شرکت و استراتژی بازاریابی بر عملکرد بانک‌ها با نقش میانجی محتوای استراتژی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 243-275]

خ

  • خاشعی، وحید حلقه شایستگی‌های مشاوران راهبردی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 75-102]
  • خسروزاده، شیرین طراحی و تبیین مدل ارزش ادراک شده در مراکز خرید [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 277-317]
  • خلیلی، مریم تأثیر محرک‌های ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کننده [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 55-90]
  • خلیلی شورینی، سهراب همسویی استراتژی بازاریابی و کسب و کار با عملکرد مالی سازمان [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 139-169]
  • خلیل نژاد، شهرام طراحی الگوی استراتژیک برندسازی در صنعت زعفران ایران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 97-126]
  • خورشیدی، غلامحسین تبیین و تحلیل استراتژی تبلیغات در بازسازی تصویر ذهنی گردشگران [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 261-292]
  • خون سیاوش، محسن طراحی و تبیین مدل ارزش ادراک شده در مراکز خرید [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 277-317]

د

  • داوری، علی بین‌المللی‌شدن زودهنگام شرکت‌های کوچک و متوسط صنایع غذایی در ایران [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 133-153]
  • درخشان، عبدالناصر پیشران های موفقیت توسعه محصول جدید در شرکت های دانش‌بنیان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 27-45]
  • دهدشتی شاهرخ، زهره توسعه مدل درگیر کردن مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 1-28]
  • دهقانی، مسعود پیشران های موفقیت توسعه محصول جدید در شرکت های دانش‌بنیان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 27-45]
  • دهقانان، حامد حلقه شایستگی‌های مشاوران راهبردی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 75-102]
  • دهقانی سلطانی، مهدی تأثیر مدیریت کیفیت جامع با نوآوری محصول و نوآوری فرآیندی بر رقابت‌پذیری شرکت [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 1-30]
  • دهقانی سلطانی، مهدی تأثیر بازی‎وارسازی بر قصد تعامل و نگرش نسبت به برند [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 29-56]

ر

  • راسخ، میلاد مدل کسب‌وکار دوره‌های بر خط آزاد انبوه در ایران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 181-206]
  • راه چمنی، احمد بین‌المللی‌شدن زودهنگام شرکت‌های کوچک و متوسط صنایع غذایی در ایران [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 133-153]
  • رحیمیان، مهرداد تبیین تجارت‌ الکترونیک در کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 293-332]
  • رحمانسرشت، حسین حلقه شایستگی‌های مشاوران راهبردی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 75-102]
  • رضایی دولت آبادی، حسین ریشه‌یابی گرایشات قومیت‌گرایانه خریداران پوشاک ایرانی [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 185-229]
  • رعنایی کردشولی، حبیب الله طراحی الگوی زنجیره ارزش خدمات بانکی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 171-202]
  • رنجبریان، امیر تبیین مشارکت مشتری در خلق ارزش برای صنعت بانکداری بر مبنای ارزش ارائه و ادراک شده مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 153-180]
  • رونقی، محمدحسین مدل کسب‌وکار دوره‌های بر خط آزاد انبوه در ایران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 181-206]

ز

  • زارع، شبنم طراحی الگوی تبیین رابطه تبلیغات و قصد استفاده از خدمات الکترونیک بانک [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 25-54]
  • زارع ده آبادی، محمدرضا طراحی مدل شتاب‌دهنده کسب‌وکارهای فناورانه در شرکت‌های خدمات ارتباطی [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 291-316]
  • زرگر، سید محمد همسویی استراتژی بازاریابی و کسب و کار با عملکرد مالی سازمان [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 139-169]

س

  • ساجدی فر، علی اصغر توسعه مدل درگیر کردن مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 1-28]
  • سجادی، سید مجتبی طراحی مدل شتاب‌دهنده کسب‌وکارهای فناورانه در شرکت‌های خدمات ارتباطی [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 291-316]
  • سیف پناهی شعبانی، جبار استراتژی تمایز در اثرگذاری فنون بازاریابی‌های دیجیتال و صدا بر عملکرد کسب‌وکارهای کوچک ورزشی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 119-151]
  • سلطانی، مرتضی تاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 1-26]
  • سلطانی نژاد، نیما تاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 1-26]

ش

  • شاه حسینی، محمدعلی مطالعات نظام‌مند مدل‌های کسب‌وکار باز [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 231-261]
  • شیبانی، سارا تأثیر بازی‎وارسازی بر قصد تعامل و نگرش نسبت به برند [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 29-56]
  • شیری، نعمت اله تأثیر مسئولیت‌ اجتماعی شرکت بر قصد رفتاری مشتریان [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 203-228]
  • شریعت نژاد، علی شناسایی و تبیین عوامل پیشایندی و پسایندی کارآفرینی دوگانه‌گرای کار و موقعیت شغلی [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 263-290]
  • شکوه حسینی، رقیه تأثیر استراتژی سطح شرکت و استراتژی بازاریابی بر عملکرد بانک‌ها با نقش میانجی محتوای استراتژی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 243-275]
  • شهابی نژاد، مینا ارائه مدلی برای تحریم خرید کالاهای خارجی با میانجی‌گری خصومت مصرف‌کننده [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 159-180]

ص

  • صبوری سیس، عاطفه مشتریان خاموش: عوامل مؤثر بر خاموشی مشتریان و پاسخ‌های رفتاری و غیررفتاری آنان [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 155-184]
  • صنوبر، ناصر تبیین مشارکت مشتری در خلق ارزش برای صنعت بانکداری بر مبنای ارزش ارائه و ادراک شده مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 153-180]

ض

  • ضیاء، بابک طراحی مدل شتاب‌دهنده کسب‌وکارهای فناورانه در شرکت‌های خدمات ارتباطی [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 291-316]
  • ضیاء، محمد جواد استراتژی تمایز در اثرگذاری فنون بازاریابی‌های دیجیتال و صدا بر عملکرد کسب‌وکارهای کوچک ورزشی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 119-151]

ط

  • طاهری، محمدرضا الگوی برندسازی شخصی مبتنی بر شایستگی‌های فردی و اشتغال فارغ‌التحصیلان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 233-253]
  • طباطبایی نسب، محمد بررسی ادراک از شخصیت برند با استفاده از رویکرد آرکئوتایپی و ارتباط آن با ابعاد شخصیت [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 213-241]

ع

  • عالی، صمد تبیین مشارکت مشتری در خلق ارزش برای صنعت بانکداری بر مبنای ارزش ارائه و ادراک شده مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 153-180]
  • عباسی، عباس طراحی الگوی زنجیره ارزش خدمات بانکی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 171-202]
  • عباسی، عباس طراحی الگوی تبیین رابطه تبلیغات و قصد استفاده از خدمات الکترونیک بانک [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 25-54]
  • عبدالوند، محمدعلی طراحی و تبیین مدل ارزش ادراک شده در مراکز خرید [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 277-317]
  • عرب ارمیان، علیرضا تأثیر سطح عجین شدن با برند بر خرید مجدد مشتری، از طریق هم‌آفرینی ارزش مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 1-24]
  • عزیززاده، علی تأثیر مسئولیت‌ اجتماعی شرکت بر قصد رفتاری مشتریان [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 203-228]
  • علی پور، سیما اثر‌بخشی تبلیغات مبتنی بر واقعیت مجازی در ایجاد نقشه همدلی مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 181-212]

غ

  • غمخواری، سیده معصومه تأثیر تبلیغات خاطره‌آور بر احیای مجدد برند با سن و جنسیت [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 57-83]

ف

  • فاریابی، محمد مشتریان خاموش: عوامل مؤثر بر خاموشی مشتریان و پاسخ‌های رفتاری و غیررفتاری آنان [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 155-184]
  • فانی، مجید تأثیر تبلیغات خاطره‌آور بر احیای مجدد برند با سن و جنسیت [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 57-83]
  • فخاریان، میثم تحلیل نگرش و رفتار مشتریان شرکتی در صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 47-70]
  • فیض، داود اثر‌بخشی تبلیغات مبتنی بر واقعیت مجازی در ایجاد نقشه همدلی مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 181-212]
  • فلاح، محمدرضا ارائه مدلی برای تحریم خرید کالاهای خارجی با میانجی‌گری خصومت مصرف‌کننده [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 159-180]
  • فنائی، محمدرضا تاثیر قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط با میانجیگری مزیت رقابتی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 229-259]

ق

  • قیاسی، نگین پیشران های موفقیت توسعه محصول جدید در شرکت های دانش‌بنیان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 27-45]
  • قدیری، زهرا تأثیر ادراک از قیمت منصفانه، رضایت مشتری و تفاوت ادراک شده از خرید بر تمایلات رفتاری مشتریان با اعتماد و هدف سفر و آشنایی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 91-118]

ک

  • کاوش، کامیار الگوی برندسازی شخصی مبتنی بر شایستگی‌های فردی و اشتغال فارغ‌التحصیلان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 233-253]
  • کریمی علویجه، محمدرضا طراحی الگوی استراتژیک برندسازی در صنعت زعفران ایران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 97-126]
  • کریمی علویجه، محمدرضا تأثیر ادراک از قیمت منصفانه، رضایت مشتری و تفاوت ادراک شده از خرید بر تمایلات رفتاری مشتریان با اعتماد و هدف سفر و آشنایی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 91-118]
  • کیماسی، مسعود مطالعات نظام‌مند مدل‌های کسب‌وکار باز [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 231-261]

گ

  • گنجو، مازیار همسویی استراتژی بازاریابی و کسب و کار با عملکرد مالی سازمان [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 139-169]

م

  • محمدی، اسما بررسی ادراک از شخصیت برند با استفاده از رویکرد آرکئوتایپی و ارتباط آن با ابعاد شخصیت [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 213-241]
  • محمدی اردکانی، شبنم الگویابی معیارهای ورودی فرآیند تصمیم‌گیری خرید در نوجوانان [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 85-131]
  • محمدشفیعی، مجید ریشه‌یابی گرایشات قومیت‌گرایانه خریداران پوشاک ایرانی [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 185-229]
  • مختارزاده، نیما مطالعات نظام‌مند مدل‌های کسب‌وکار باز [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 231-261]
  • مداح، مرتضی ریشه‌یابی گرایشات قومیت‌گرایانه خریداران پوشاک ایرانی [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 185-229]
  • مرادی، علیرضا تبیین تجارت‌ الکترونیک در کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 293-332]
  • مصباحی، مریم تأثیر بازی‎وارسازی بر قصد تعامل و نگرش نسبت به برند [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 29-56]
  • معروفی، فخرالدین تبیین تجارت‌ الکترونیک در کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 293-332]
  • معینی، حسین ارائه مدلی برای تحریم خرید کالاهای خارجی با میانجی‌گری خصومت مصرف‌کننده [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 159-180]
  • ملااحمدی، فهیمه مطالعات نظام‌مند مدل‌های کسب‌وکار باز [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 231-261]
  • ملک اخلاق، اسماعیل تاثیر گرایش به کارآفرینی و چابکی استراتژیک با نوآوری مدل کسب وکار و قابلیت یادگیری بر عملکرد شرکت ها [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 31-74]
  • ملکی مین باش رزگاه، مرتضی اثر‌بخشی تبلیغات مبتنی بر واقعیت مجازی در ایجاد نقشه همدلی مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 181-212]
  • منیشداوی، الهه شناسایی و تبیین عوامل پیشایندی و پسایندی کارآفرینی دوگانه‌گرای کار و موقعیت شغلی [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 263-290]
  • منصوری مؤید، فرشته تأثیر سطح عجین شدن با برند بر خرید مجدد مشتری، از طریق هم‌آفرینی ارزش مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 1-24]
  • مهدی‌زاده، حسین تأثیر مسئولیت‌ اجتماعی شرکت بر قصد رفتاری مشتریان [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 203-228]
  • موسوی، سید نجم الدین شناسایی و تبیین عوامل پیشایندی و پسایندی کارآفرینی دوگانه‌گرای کار و موقعیت شغلی [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 263-290]
  • موسوی، سیده نسیم شناسایی و تبیین عوامل پیشایندی و پسایندی کارآفرینی دوگانه‌گرای کار و موقعیت شغلی [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 263-290]

ن

  • نایب زاده، شهناز الگویابی معیارهای ورودی فرآیند تصمیم‌گیری خرید در نوجوانان [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 85-131]
  • ناظم بکائی، محسن تاثیر قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط با میانجیگری مزیت رقابتی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 229-259]
  • نمامیان، فرشید تبیین تجارت‌ الکترونیک در کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 293-332]

و

  • وشکائی نژاد، سیده صدف تاثیر گرایش به کارآفرینی و چابکی استراتژیک با نوآوری مدل کسب وکار و قابلیت یادگیری بر عملکرد شرکت ها [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 31-74]
  • وظیفه دوست، حسین تأثیر محرک‌های ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کننده [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 55-90]
  • وکیلی، محمد حلقه شایستگی‌های مشاوران راهبردی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 75-102]
  • وکیلی، یوسف بین‌المللی‌شدن زودهنگام شرکت‌های کوچک و متوسط صنایع غذایی در ایران [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 133-153]

ی

  • یزدان پرست، سید مرتضی شناسایی و اولویت‌بندی کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی برخط [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 103-137]
  • یزدان پناه، احمدعلی الگوی برندسازی شخصی مبتنی بر شایستگی‌های فردی و اشتغال فارغ‌التحصیلان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 233-253]
  • یعقوبی، نورمحمد پیشران های موفقیت توسعه محصول جدید در شرکت های دانش‌بنیان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 27-45]
  • یوسف، هلا تبیین و تحلیل استراتژی تبلیغات در بازسازی تصویر ذهنی گردشگران [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 261-292]