آذر، عادل تأثیر مدیریت کیفیت جامع با نوآوری محصول و نوآوری فرآیندی بر رقابتپذیری شرکت [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 1-30]
آقایی، محمد تأثیر سطح عجین شدن با برند بر خرید مجدد مشتری، از طریق همآفرینی ارزش مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 1-24]
ا
ابراهیمی، ابوالقاسم مدل کسبوکار دورههای بر خط آزاد انبوه در ایران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 181-206]
ابراهیمی، ابوالقاسم طراحی الگوی تبیین رابطه تبلیغات و قصد استفاده از خدمات الکترونیک بانک [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 25-54]
ابراهیم پور ازبری، مصطفی تأثیر عوامل نهادی بر عملکرد بازار شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری با نقش قابلیتهای دانش و فناوری [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 71-96]
ایران زاده، سلیمان تاثیر شخصی سازی بر وفاداری مشتری و قصد استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 127-158]
اسفیدانی، محمدرحیم تاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 1-26]
اصغری نجیب، مریم اثربخشی تبلیغات مبتنی بر واقعیت مجازی در ایجاد نقشه همدلی مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 181-212]
اقتصادی فرد، محمود مدل کسبوکار دورههای بر خط آزاد انبوه در ایران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 181-206]
اکبری، محسن تأثیر عوامل نهادی بر عملکرد بازار شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری با نقش قابلیتهای دانش و فناوری [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 71-96]
البرزی، محمود همسویی استراتژی بازاریابی و کسب و کار با عملکرد مالی سازمان [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 139-169]
امیدوار، ملیحه پیشران های موفقیت توسعه محصول جدید در شرکت های دانشبنیان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 27-45]
بیات، سمانه تاثیر تجربه مشتری از خرید برخط بر قصد خرید مجدد مشتریان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 207-232]
بافنده زنده، علیرضا تبیین مشارکت مشتری در خلق ارزش برای صنعت بانکداری بر مبنای ارزش ارائه و ادراک شده مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 153-180]
براخاص، حسین استراتژی تمایز در اثرگذاری فنون بازاریابیهای دیجیتال و صدا بر عملکرد کسبوکارهای کوچک ورزشی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 119-151]
بستام، هادی تحلیل نگرش و رفتار مشتریان شرکتی در صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 47-70]
پ
پاکاری، ابوالفضل تأثیر محرکهای ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیمگیری خرید مصرفکننده [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 55-90]
پیرفکر، سهیل بینالمللیشدن زودهنگام شرکتهای کوچک و متوسط صنایع غذایی در ایران [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 133-153]
پناهی، کریم تاثیر شخصی سازی بر وفاداری مشتری و قصد استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 127-158]
پویا، علیرضا تحلیل نگرش و رفتار مشتریان شرکتی در صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 47-70]
پورسلیمی، مجتبی تاثیر تجربه مشتری از خرید برخط بر قصد خرید مجدد مشتریان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 207-232]
ت
ترابی، محمدامین تأثیر تبلیغات خاطرهآور بر احیای مجدد برند با سن و جنسیت [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 57-83]
تقی زاده، هوشنگ تاثیر شخصی سازی بر وفاداری مشتری و قصد استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 127-158]
ج
جامی پور، مونا شناسایی و اولویتبندی کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی برخط [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 103-137]
جبارزاده، یونس مشتریان خاموش: عوامل مؤثر بر خاموشی مشتریان و پاسخهای رفتاری و غیررفتاری آنان [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 155-184]
جعفری، سید محمدباقر شناسایی و اولویتبندی کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی برخط [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 103-137]
جندقی، غلامرضا تاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 1-26]
ح
حاتمی نژاد، محمد تأثیر عوامل نهادی بر عملکرد بازار شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری با نقش قابلیتهای دانش و فناوری [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 71-96]
حاتمی نژاد، محمد تاثیر گرایش به کارآفرینی و چابکی استراتژیک با نوآوری مدل کسب وکار و قابلیت یادگیری بر عملکرد شرکت ها [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 31-74]
حاجی پور، بهمن تبیین و تحلیل استراتژی تبلیغات در بازسازی تصویر ذهنی گردشگران [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 261-292]
حیدرزاده هنزایی، کامبیز طراحی و تبیین مدل ارزش ادراک شده در مراکز خرید [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 277-317]
حسین زاده، علی تحلیل نگرش و رفتار مشتریان شرکتی در صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 47-70]
حقیقی کفاش، مهدی طراحی الگوی استراتژیک برندسازی در صنعت زعفران ایران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 97-126]
حمدی، کریم تأثیر محرکهای ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیمگیری خرید مصرفکننده [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 55-90]
حمیدی بیناباج، مژگان طراحی الگوی استراتژیک برندسازی در صنعت زعفران ایران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 97-126]
حمیدی زاده، محمدرضا الگوی برندسازی شخصی مبتنی بر شایستگیهای فردی و اشتغال فارغالتحصیلان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 233-253]
حمیدی زاده، محمدرضا تبیین و تحلیل استراتژی تبلیغات در بازسازی تصویر ذهنی گردشگران [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 261-292]
حمیدی زاده، محمدرضا تأثیر استراتژی سطح شرکت و استراتژی بازاریابی بر عملکرد بانکها با نقش میانجی محتوای استراتژی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 243-275]
رنجبریان، امیر تبیین مشارکت مشتری در خلق ارزش برای صنعت بانکداری بر مبنای ارزش ارائه و ادراک شده مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 153-180]
رونقی، محمدحسین مدل کسبوکار دورههای بر خط آزاد انبوه در ایران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 181-206]
ز
زارع، شبنم طراحی الگوی تبیین رابطه تبلیغات و قصد استفاده از خدمات الکترونیک بانک [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 25-54]
زارع ده آبادی، محمدرضا طراحی مدل شتابدهنده کسبوکارهای فناورانه در شرکتهای خدمات ارتباطی [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 291-316]
زرگر، سید محمد همسویی استراتژی بازاریابی و کسب و کار با عملکرد مالی سازمان [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 139-169]
س
ساجدی فر، علی اصغر توسعه مدل درگیر کردن مشتریان با برند در رسانههای اجتماعی صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 1-28]
سجادی، سید مجتبی طراحی مدل شتابدهنده کسبوکارهای فناورانه در شرکتهای خدمات ارتباطی [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 291-316]
سیف پناهی شعبانی، جبار استراتژی تمایز در اثرگذاری فنون بازاریابیهای دیجیتال و صدا بر عملکرد کسبوکارهای کوچک ورزشی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 119-151]
سلطانی، مرتضی تاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 1-26]
سلطانی نژاد، نیما تاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 1-26]
ش
شاه حسینی، محمدعلی مطالعات نظاممند مدلهای کسبوکار باز [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 231-261]
شیبانی، سارا تأثیر بازیوارسازی بر قصد تعامل و نگرش نسبت به برند [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 29-56]
شیری، نعمت اله تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر قصد رفتاری مشتریان [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 203-228]
شریعت نژاد، علی شناسایی و تبیین عوامل پیشایندی و پسایندی کارآفرینی دوگانهگرای کار و موقعیت شغلی [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 263-290]
شکوه حسینی، رقیه تأثیر استراتژی سطح شرکت و استراتژی بازاریابی بر عملکرد بانکها با نقش میانجی محتوای استراتژی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 243-275]
شهابی نژاد، مینا ارائه مدلی برای تحریم خرید کالاهای خارجی با میانجیگری خصومت مصرفکننده [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 159-180]
ص
صبوری سیس، عاطفه مشتریان خاموش: عوامل مؤثر بر خاموشی مشتریان و پاسخهای رفتاری و غیررفتاری آنان [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 155-184]
صنوبر، ناصر تبیین مشارکت مشتری در خلق ارزش برای صنعت بانکداری بر مبنای ارزش ارائه و ادراک شده مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 153-180]
ض
ضیاء، بابک طراحی مدل شتابدهنده کسبوکارهای فناورانه در شرکتهای خدمات ارتباطی [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 291-316]
ضیاء، محمد جواد استراتژی تمایز در اثرگذاری فنون بازاریابیهای دیجیتال و صدا بر عملکرد کسبوکارهای کوچک ورزشی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 119-151]
ط
طاهری، محمدرضا الگوی برندسازی شخصی مبتنی بر شایستگیهای فردی و اشتغال فارغالتحصیلان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 233-253]
طباطبایی نسب، محمد بررسی ادراک از شخصیت برند با استفاده از رویکرد آرکئوتایپی و ارتباط آن با ابعاد شخصیت [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 213-241]
ع
عالی، صمد تبیین مشارکت مشتری در خلق ارزش برای صنعت بانکداری بر مبنای ارزش ارائه و ادراک شده مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 153-180]
عباسی، عباس طراحی الگوی زنجیره ارزش خدمات بانکی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 171-202]
عباسی، عباس طراحی الگوی تبیین رابطه تبلیغات و قصد استفاده از خدمات الکترونیک بانک [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 25-54]
عبدالوند، محمدعلی طراحی و تبیین مدل ارزش ادراک شده در مراکز خرید [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 277-317]
عرب ارمیان، علیرضا تأثیر سطح عجین شدن با برند بر خرید مجدد مشتری، از طریق همآفرینی ارزش مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 1-24]
عزیززاده، علی تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر قصد رفتاری مشتریان [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 203-228]
علی پور، سیما اثربخشی تبلیغات مبتنی بر واقعیت مجازی در ایجاد نقشه همدلی مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 181-212]
غ
غمخواری، سیده معصومه تأثیر تبلیغات خاطرهآور بر احیای مجدد برند با سن و جنسیت [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 57-83]
ف
فاریابی، محمد مشتریان خاموش: عوامل مؤثر بر خاموشی مشتریان و پاسخهای رفتاری و غیررفتاری آنان [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 155-184]
فانی، مجید تأثیر تبلیغات خاطرهآور بر احیای مجدد برند با سن و جنسیت [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 57-83]
فخاریان، میثم تحلیل نگرش و رفتار مشتریان شرکتی در صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 47-70]
فیض، داود اثربخشی تبلیغات مبتنی بر واقعیت مجازی در ایجاد نقشه همدلی مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 181-212]
فلاح، محمدرضا ارائه مدلی برای تحریم خرید کالاهای خارجی با میانجیگری خصومت مصرفکننده [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 159-180]
فنائی، محمدرضا تاثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط با میانجیگری مزیت رقابتی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 229-259]
ق
قیاسی، نگین پیشران های موفقیت توسعه محصول جدید در شرکت های دانشبنیان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 27-45]
قدیری، زهرا تأثیر ادراک از قیمت منصفانه، رضایت مشتری و تفاوت ادراک شده از خرید بر تمایلات رفتاری مشتریان با اعتماد و هدف سفر و آشنایی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 91-118]
ک
کاوش، کامیار الگوی برندسازی شخصی مبتنی بر شایستگیهای فردی و اشتغال فارغالتحصیلان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 233-253]
کریمی علویجه، محمدرضا طراحی الگوی استراتژیک برندسازی در صنعت زعفران ایران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 97-126]
کریمی علویجه، محمدرضا تأثیر ادراک از قیمت منصفانه، رضایت مشتری و تفاوت ادراک شده از خرید بر تمایلات رفتاری مشتریان با اعتماد و هدف سفر و آشنایی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 91-118]
ملک اخلاق، اسماعیل تاثیر گرایش به کارآفرینی و چابکی استراتژیک با نوآوری مدل کسب وکار و قابلیت یادگیری بر عملکرد شرکت ها [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 31-74]
ملکی مین باش رزگاه، مرتضی اثربخشی تبلیغات مبتنی بر واقعیت مجازی در ایجاد نقشه همدلی مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 181-212]
منیشداوی، الهه شناسایی و تبیین عوامل پیشایندی و پسایندی کارآفرینی دوگانهگرای کار و موقعیت شغلی [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 263-290]
منصوری مؤید، فرشته تأثیر سطح عجین شدن با برند بر خرید مجدد مشتری، از طریق همآفرینی ارزش مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 1-24]
مهدیزاده، حسین تأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر قصد رفتاری مشتریان [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 203-228]
موسوی، سید نجم الدین شناسایی و تبیین عوامل پیشایندی و پسایندی کارآفرینی دوگانهگرای کار و موقعیت شغلی [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 263-290]
موسوی، سیده نسیم شناسایی و تبیین عوامل پیشایندی و پسایندی کارآفرینی دوگانهگرای کار و موقعیت شغلی [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 263-290]
ناظم بکائی، محسن تاثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط با میانجیگری مزیت رقابتی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 229-259]
نمامیان، فرشید تبیین تجارت الکترونیک در کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 293-332]
و
وشکائی نژاد، سیده صدف تاثیر گرایش به کارآفرینی و چابکی استراتژیک با نوآوری مدل کسب وکار و قابلیت یادگیری بر عملکرد شرکت ها [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 31-74]
وظیفه دوست، حسین تأثیر محرکهای ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیمگیری خرید مصرفکننده [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 55-90]